PEMADAM JERAGAT TERHEBAT

PEMADAM JERAGAT TERHEBAT


Takut Tengok Muka Sendiri Dalam Cermin?

Cuba pelbagai produk tapi masih JERAGAT tetap degil & tak mahu hilang?



JERAGAT!

Memang Menakutkan, Menyedihkan, Memalukan & Menyakitkan Hati. Penat, kecewa, beribu RM telah dihabiskan untuk menghapuskan JERAGAT di wajah.  Pelbagai Ubat Jeragat, Krim Jeragat & Rawatan Jeragat telah dicuba. Tapi,  JERAGAT tetap di situ. Memang memenatkan & mengecewakan.

Selagi anda tetap berusaha dan tidak mengaku kalah dengan Jeragat yang jahat ini, anda adalah seorang yang penyabar & tidak mudah berputus asa. Dan, TAHNIAH ! Anda antara yang bertuah kerana berada di laman ini dan mungkin telah bertemu dengan apa yang anda cari. Anda mencari Ubat Jeragat atau Krim Jeragat atau rawatan Jeragat yang mampu Membunuh dan Menghapuskan Jeragat di muka anda, bukan? 




Serius Nak Hilangkan Jeragat?

Baca pesanan saya ini sehingga habis tanpa tertinggal satu patah perkataan pun.

Kami ingin memperkenalkan satu Formulasi Baru Krim Jeragat  (Ubat Jeragat atau Penawar Jeragat) yang sangat-sangat berkesan dan telah berjaya membantu lebih kurang 10,000 wanita (30an-50an) membenteras Jeragat (Hyper Pigmentation) yang tebal dan degil yang bertepek-tepek di muka mereka.

Formulasi baru Krim Jeragat / Ubat Jeragat / Penawar Jeragat ini kami namakan KRIM JERAGAT MOLEEK




Formulasi Terbaharu!


Bagaimana Ribuan Wanita 30-60an Berjaya Hilangkan Jeragat Mereka

Dengan hanya sapu Krim Jeragat Moleek ini sahaja






Krim Jeragat Moleek diformulasi menggunakan bahan Gred Kosmetik premium 


Aqua

Digunakan bagi mendapatkan kesegaran pada kulit & sebagai agen anti penuaan



Macadamia

Mengatasi masalah kulit kering, kulit bersisik, kulit kusam & berbagai masalah kulit. Ia juga membantu membuat kulit menjadi awet muda & mencegah kerosakan kulit akibat dari sinaran UV.


Gliserin

Digunakan sebagai agen pelembab dan memberi kesegaran pada kulit.


Tocopherol (Vitamin E)

Melembabkan kulit serta melindungi kulit dari kerosakan akibat sinaran UV dan melambatkan penuaan sel-sel kulit.


Arbutin

Merawat parut lama, menggantikan kulit lama kepada kulit yang baru.


Propylene Glycol

Bertindak bagi mengekalkan kelembapan kulit


Kojic Acid

Merawat Jeragat (Hyperpigmentation)


Niacinamide

Mengekalkan kelembapan kulitmenghalang terbentuknya jeragat pada permukaan kulit 


Morus Alba Bark Extract

Merawat sel-sel kulit yang telah mati



Bagaimana Krim Jeragat Moleek Mampu Hilangkan Jeragat Anda


Produk ini tidak melekit, tidak berlendir, tidak menyebabkan muka berasa panas. Hanya perlu digunakan pada waktu malam sahaja sebelum tidur. Sapuan nipis krim jeragat moleek ini akan bertindak memudarkan jeragat anda sepantas 3 hari.




Krim Jeragat Moleek

Miliki Kulit Licin Bak Sutera Tanpa Cela. Bebas dari Bahan Kimia Berbahaya, Halal, Bersih dan Selamat!













6 Sebab Kenapa Anda Mesti Menggunakan Krim Jeragat Moleek


1. Jeragat di wajah berkurang dengan pantas. Ada pelanggan kami yang  jeragatnya mula pudar selepas 3 hari penggunaan.


2. Senang untuk digunakan. Hanya sapu pada waktu malam sahaja sebelum tidur

3. Boleh digunakan bersama produk-produk penjagaan kulit yang lain (sebaiknya Moleek SkinCare).

4. Hanya perlu guna sedikit sahaja. 1 botol boleh digunakan sehingga 1 - 1.5 bulan.

5. Tona wajah menjadi cerah dan sekata tanpa pengelupasan

6. Selamat dan mempunyai kelulusan kementerian Kesihatan Malaysia 




Siapa Yang Mesti Menggunakan Krim Jeragat Moleek?


Mereka yang dah cuba bermacam-macam produk di pasaran tetapi masih tak hilang lagi jeragat


Mereka yang dah hampir give up dah cuba macam-macam petua.. Tempek lemon, tempek just lemon, tempek baking soda tapi tak jalan jugakk..

Mereka yang tak nak buat rawatan lazer dengan kos mencecah puluhan ribu ringgit dan perlukan sehingga lebih dari 10x treatment.  

Mereka yang ingin mencuba produk yang selamat, tiada pengelupasan, diluluskan Kementerian Kesihatan dan telah terbukti berkesan.

Mereka yang ingin memiliki wajah yang perfect, flawless dan di puji oleh orang ramai.


TESTIMONI PENGGUNA



Lihat sendiri apa kata pengguna yang telah menggunakan Krim Jeragat Moleek 

Mari saya bantu anda jadi seperti mereka seperti mereka.






















*Disclaimer: 
Testimoni-testimoni pengguna adalah hak terpelihara Sejagat Global Resources dan telah mendapatkan kebenaran guna pakai daripada individu-individu terlibat.
Kesan atau hasil dari penggunaan produk Krim Jeragat Moleek Skincare mungkin berbeza keatas setiap individu.
Tiada pengkhususan atau hasil yang tepat dijanjikan oleh pihak Sejagat Global Resources terhadap penggunaan produk Krim Jeragat Moleek Skincare



CARA PENGGUNAAN



Hanya sapu di tempat berjeragat atau berpingmen sehari sekali.
Disarankan digunakan pada waktu malam sebelum tidur.





Kelebihan Krim Jeragat Moleek Berbanding Produk Jenama Lain



Cuma digunakan pada waktu malam sebelum tidur sahaja

  • 1 jenis krim sahaja sudah mencukupi untuk hilangkan jeragat
  • Tidak menipiskan kulit muka
  • Produk diluluskan Kementerian Kesihatan Malaysia — Rujukan: NOT150700326K
  • Diuji dalam makmal tidak mengandungi bahan kimia terlarang
  • Sesuai untuk semua jenis kulit — sensitif pun boleh
  • Produk ini adalah produk keluaran bumiputera Malaysia.



100% Selamat Digunakan & Tiada Bahan Kimia Terlarang

100% Selamat Digunakan & Tiada Bahan Kimia Terlarang

  • Pilihan ditangan anda. Kalau tanya kami, tentulah kami cakap Krim Jeragat Moleek


  • AMARAN!!
  • Berhati-hati dengan produk jeragat yang terdapat di pasaran, kerana kebanyakannya adalah:-
  • Leceh sebab perlu guna banyak jenis produk
  • MENIPISKAN kulit
  • TIADA kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia
  • Mengandungi BAHAN KIMIA TERLARANG
  • Produk ‘REPACKING’ dari negara luar

TESTIMONI LAGI























  • Muke saya pinkish jeeeeeeeee

  • “betulll… ni dah xperlu pakai blusher… original pink sis.. bertahun menanggung derita jeragat ni sis… alhamdulillah pulih jugak. memang tak sangke.. “ Zairiah Zainuddin


Kulit nampak bersih walaupun tanpa bedak

  • “Ni ori tak pakai bedak langsung.. kalau pakai bedak lagi bersih tak nampak apa pun. Kawan saya pun perasan. Tu saya syorkan guna cream moleek ni.” Rahayu Aziz


    Suke tengok muke bile bangun tidur 

  • “Suke sangat pakai krim ni sis.. jeragat makin kurang.. kulit makin cerah.. bersih licin je kulit.. sampai kak ipar pun tegur muke pakai ape. Bile saya pakai krim ni sebelum tido, mesti tak sabar nak tunggu pagi.. sebab suke tengok muke bile bangun tido..”


    Jeragat Semakin Pudar & Hilang

    Jeragat diwajah semakin pudar dan lama kelamaan akan hilang sepenuhnya.



    Jerawat Halus Berkurangan

    Jerawat-jerawat halus dimuka akan mula berkurangan dan menyebabkan kulit kelihatan lebih licin



    Kesan Parut Pudar & Hilang

    Kesan parut di wajah semakin pudar dan lama-kelamaan akan hilang



    Tona Kulit Wajah Semakin Sekata

    Kulit wajah semakin cerah dan tona warna wajah semakin sekata



    *Disclaimer: 
    Testimoni-testimoni pengguna adalah hak terpelihara Sejagat Global Resources dan telah mendapatkan kebenaran guna pakai daripada individu-individu terlibat.
    Kesan atau hasil dari penggunaan produk Krim Jeragat Moleek Skincare mungkin berbeza keatas setiap individu.

    Tiada pengkhususan atau hasil yang tepat dijanjikan oleh pihak Sejagat Global Resources terhadap penggunaan produk Krim Jeragat Moleek Skincare



Deskripsi  Krim Jeragat Moleek


  • Isi Kandungan: 10 gram

Tempoh penggunaan 1 botol:  1 bulan (bergantung pada kekerapan penggunaan)

No Pendaftaran KKM: NOT150700326K

Syarikat Pengeluar: Sejagat Global Resources, 100% Bumiputera Islam dengan Kilang Berstatus GMP & Halal




FAQ


Boleh ke saya guna Krim Jeragat Moleek dengan pencuci muka lain?

Boleh, cuma tak perlu gunakan produk night cream lain. Krim Jeragat Moleek ini sudah mencukupi

Boleh ke saya pakai Krim Jeragat Moleek pada waktu siang?
Kami sarankan supaya pakai pada waktu malam sahaja,

 kerana khuatir muka akan berminyak sekiranya digunakan pada siang hari.


1 kotak Krim Jeragat Moleek boleh tahan berapa lama?

Krim Jeragat Moleek (10 gram) boleh digunakan sehingga sebulan bergantung pada kadar penggunaan.


Perlu kah Krim Jeragat Moleek digunakan berterusan?

Bila kulit anda sudah pulih seluruhnya atau sudah mencapai tahap yang anda ingini, maka anda boleh hentikan penggunaan Krim Jeragat Moleek tanpa kesan sampingan selepas itu.


-----------------------------------------------------------------------------


Jangan bertangguh lagi. Padam JERAGAT anda  SEKARANG juga. Kenapa SEKARANG?




  • OFFER

    Jika nak JIMAT, BELI SEKARANG!



    *Set Kombo (3 unit) = RM220.00 (Jimat 27.0%)
    (*Untuk kegunaan secara Istiqomah selaam 3 bulan)
    1 Unit = RM85.00 (Jimat 15.0%)
    Harga Asal = RM 100.00


    AMARAN:
    Sehari anda bertangguh bermakna anda sedang menyesakkan dan menyusahkan diri anda sendiri. Hari-hari mengeluh masalah JERAGAT tetapi tiada tindakan positif yang diambil. Beli sekarang KRIM JERAGAT MOLEEK , anda pasti akan sangat-sangat berpuas hati


    KENAPA MESTI BELI DENGAN KAMI?

    ONLINE SELLER semenjak 2010 
    Syarikat BERDAFTAR dengan SSM (LLP00011LGN)
    TRUSTED Seller
    JAMINAN SAMPAI (jika tidak sampai kami hantar sekali lagi atau wang dikembalikan).

     


    OFFER LAGI!!!!

    Jika nak FREE GIFT istimewa, BELI SEKARANG!


    WhatApp  
    "KJM 3" untuk belian 3 unit Krim Jeragat Moleek (RM220)
    "KJM 1" untuk belian 1 unit Krim Jeragat Moleek (RM85)

  • Image result for WHATSAPP

    013 784 3044
    Nikida Synergy PLT

  • atau



    Isi Borang ORDER di bawah mengikut Arahan


Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
KRIM JERAGAT MOLEEK
JUMLAH

Kos Penghantaran

JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

KAEDAH PEMBAYARAN

Perhatian! Sila pilih (dengan KLIK) kaedah pembayaran yang sesuai untuk anda di bawah.

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau