KEMPISKAN PERUT KURANG DARIPADA 2 MINGGU

KEMPISKAN PERUT KURANG DARIPADA 2 MINGGU


Risau? Sedih? Marah? Sakit Hati? Kecewa?
Macam2 dah cuba .. tapi PERUT tetap macam ini !!!! haisshhhh !!!



Semua wanita baru bersalin mahu kembali ke bentuk badan asal atau seperti badan anak dara selepas bersalin.  Yang bermasalah biasanya bahagian PERUT lah. Maklum laaa .. masa mengandung, ada wanita yang berat badannya terutama di bahagian perut naik sehingga 20-40kg !!!! Jangan ingat akak reka-reka cerita OK .. akak sendiri naik lebih 40kg setiap kali mengandung.

Ada jugak ... yang atas pelbagai faktor, contoh semakin berusia semakin rendah kadar metabolisma, lemak mula berkumpul terutama di bahagian PERUT, peha dan lengan ... stressssss !!!!!! kannnn ????

JANGAN BIMBANG okayyy .... mari akak perkenal kan satu produk ni .. produk ni akak guna masa akak bersalinkan anak pertama dalam tahun 1995 dan anak kedua tahun 1999 ... akak dapat badan sebelum bersalin malah kalah anak dara sebelum habis pantang .... Seriously ... akak memang guna !!!! 

Bukan ubat tau .... hanya sapu-sapu je pun .... bentuk GEL atau KRIM ... nama produk tu DOLLA CANTIK .. sapu2 Pagi .. sapu2 Malam ... sapu2 Lepas Mandi .... gel/krim-nya  SEJUK je bila disapu ke badan kita ... TAK PANAS & TAK PIJAR .. SEJUK NYAMAN BERANGIN gituuu !!!! TERBAIKKKK!!!!


KEGUNAAN UTAMA DOLLA CANTIK 


Kurus & Langsing kan badan
Membantu
Memecah, Mencair, Membakar & Menghapuskan LEMAK berlebihan
di bawah kulit (perut, lengan, peha dll).

 Mengempiskan Perut Terutama untuk Ibu2 yang baru Lepas Bersalin

Membantu menegangkan & menghilangkan kesan rekahan di perut bagi wanita lepas bersalin
Membuang Angin dari Perut & Badan

Membakar lemak semasa tidur

Membakar lemak di perut


BONUS !!!!!

 
 Membantu menyegar badan bagi wanita lepas bersalin. 

 Mengeluarkan & membuang angin dari badan.

 Mereda & melegakan sakit / lenguh lutut, sendi  & otot. 
 Membantu melancarkan haid  tidak teratur / senggugut.


SIAPA MESTI GUNA DOLLA CANTIK?  

Mereka yang mahu KURUS / LANGSING kan badan.

 Wanita lepas bersalin yang mahu dapat semula PERUT KEMPIS BENTUK BADAN LANGSING seperti sebelum mengandung.


CARA GUNA DOLLA CANTIK  

 1. Sapu & urut secara pusingan di kawasan berlemak sehingga gel menjadi krim putih & diserap.  

 2. Sapukan setiap hari di waktu pagi dan malam.

3. Sebaiknya disapu selepas mandi.

 4. Untuk kesan berganda, lakukan senaman ringan setiap hari. 


 PERHATIAN:  Wanita MENGANDUNG dilarang menggunakan gel ini dibahagian perut.

 

DESKRIPSI PRODUK  

 Isi Kandungan: 100 gram
 Harga Asal: RM 65.50  
 Diformulasi khas dengan minyak kayu putih & menthol.
Telah bertapak sejak tahun 1995 (22 tahun) di Malaysia, Singapore, Brunei dan Indonesia.
 LULUS  Kementerian Kesihatan Malaysia  NOT 150300245K
 DOLLA CANTIK mempunyai Hak Cipta @ Trade Mark dari Perbadanan Harta Intelek Malaysia. 
 Sesuai digunakan bagi semua kategori umur (Kanak-kanak & Dewasa) dan jantina.  


KEBAIKAN PRODUK  (MEMBANTU)

SEJUK & nyaman,TIDAK PIJAR & TIDAK PANAS.

 Mudah menyerap.
  SUCI, HALAL & MESRA SOLAT.



TESTIMONI  


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



KELULUSAN KKM


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



TESTIMONI LAGI  


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna dan Kesan adalah BERBEZA antara INDIVIDU.  Hanya untuk kegunaan LUARAN.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna dan Kesan adalah BERBEZA antara INDIVIDU.  Hanya untuk kegunaan LUARAN.




Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna dan Kesan adalah BERBEZA antara INDIVIDU.  Hanya untuk kegunaan LUARAN.




Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna dan Kesan adalah BERBEZA antara INDIVIDU.  Hanya untuk kegunaan LUARAN.


Jika anda juga mempunyai masalah di bawah, boleh juga cuba sapukan DOLLA CANTIK  mengikut aturannya. 

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna dan Kesan adalah BERBEZA antara INDIVIDU.  Hanya untuk kegunaan LUARAN.



KENAPA MESTI BELI DENGAN KAMI?  

ONLINE SELLER semenjak 2010.
Syarikat BERDAFTAR dengan SSM (LLP00011LGN)
TRUSTED seller
Jaminan SAMPAI (jika tidak sampai kami hantar sekali lagi atau wang dikembalikan).



TAWARAN HARGA TERLAJAK JIMAT !!!!  

5 botol = RM40.00 sebotol (Jimat 40% + Free Post)

2 botol = RM46.00 sebotol (Jimat 30%)

1 botol = RM52.00 sebotol (Jimat 25%)

<< Harga Asal = RM 65.90 >>
 
<<<+ FREE GIFT !!!!! >>>>
 


Image result for whatsapp

013 784 3044  
NIKIDA SYNERGY 

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini


Jika nak JIMAT, Beli Sekarang!
Nak FREE GIFT Istimewa, Beli Sekarang!

Isi BORANG Di Bawah.






Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
DOLLA CANTIK
JUMLAH

Kos Penghantaran

JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

KAEDAH PEMBAYARAN

Perhatian! Sila pilih (dengan KLIK) kaedah pembayaran yang sesuai untuk anda di bawah.

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau